TRÉNINGEK – KÉPZÉSEK
Cégünk felkészült ügyfeleink szükségleteire és a résztvevők képzettségére szabott tréningek, képzések tartására. A tréning folyamatában az elméleti felkészítés ötvöződik a gyakorlással, így rövid idő alatt, valódi alkalmazott tudás sajátítható el.
Résztvevőink a vállalati és a közigazgatási szférában működő szervezetek vezetői, középvezetői és munkavállalói.
A képzések előtt felmérjük a vezető igényeit és az adott vállalatra specializált ajánlatot készítünk, mely részletes tematikát és módszereket tartalmaz.
A képzések során megvalósul:
- a különböző, egymásra utalt, egymást feltételező munkakörökben dolgozó szakemberekkel való kooperáció fejlesztése
- a vállalati működésből szükségszerűen következő konfliktusok kezelése, megoldása, az ezekhez szükséges tudások, készségek fejlesztése
- az elköteleződés erősítése, a felelősség, elvárás, motiváció rendszerének értelmezése, értése, fejlesztése.
A tréning tematikák:
- Csapatépítés
- Kommunikáció
- Konfliktuskezelés
- Stressz-kezelés
- Motiváció
- Kompetencia-felelősség
- Etika
- Vállalati kultúra
- Változás menedzsment
- Stratégia menedzsment
- Szervezetfejlesztés
A képzések módszere
- Csoportos előadás személtető anyagokkal
- Csoportos és kiscsoportos konzultáció, irányított beszélgetés, mediáció
- Interaktív, szituációs és tematikus gyakorlatok
- Kérdőívek
A képzés során megszerezhető kompetenciák
- A külső ügyfélkörrel való kooperációhoz szükséges alapkészségek ismerete, alkalmazása.
- Együttműködési hajlandóság.
- Megfelelő kommunikáció az érintettek körében.
- A munkakör feladatvégzésében használt fogalmak tisztázottsága.
- A munkaköri feladatok közötti kompetencia határok és felelősség meghatározása.
- Etikai alapszabályok ismerete.
Eredmények:
- Növekszik az egymás munkájáról szerzett ismeret
- Az együttműködés során fejlődik a kooperativitás
- Fejlődik a személyes kompetencia ismerete és a felelősségérzet
- Változik a munkahelyi problémák konfrontálásának készsége
- Javul a kommunikációs készség, az asszertív viselkedés
- Megértésre kerülnek a konfliktus helyzetek összetevői
- Fejlődik a konfliktuskezelési képesség
- Nagyobb megértés az etika és erkölcs fogalomkörében és alkalmazásában
- Erősödik a lojalitás egymáshoz és a vállalathoz
- Motiváltabbá válnak a résztvevők a munkájuk végzésében