TRÉNINGEK – KÉPZÉSEK

 

Cégünk felkészült ügyfeleink szükségleteire és a résztvevők képzettségére szabott tréningek, képzések tartására. A tréning folyamatában az elméleti felkészítés ötvöződik a gyakorlással, így rövid idő alatt, valódi alkalmazott tudás sajátítható el.

Résztvevőink a vállalati és a közigazgatási szférában működő szervezetek vezetői, középvezetői és munkavállalói.

A képzések előtt felmérjük a vezető igényeit és az adott vállalatra specializált ajánlatot készítünk, mely részletes tematikát és módszereket tartalmaz.

A képzések során megvalósul:
  • a különböző, egymásra utalt, egymást feltételező munkakörökben dolgozó szakemberekkel való kooperáció fejlesztése
  • a vállalati működésből szükségszerűen következő konfliktusok kezelése, megoldása, az ezekhez szükséges tudások, készségek fejlesztése
  • az elköteleződés erősítése, a felelősség, elvárás, motiváció rendszerének értelmezése, értése, fejlesztése.
A tréning tematikák:
  • Csapatépítés
  • Kommunikáció
  • Konfliktuskezelés
  • Stressz-kezelés
  • Motiváció
  • Kompetencia-felelősség
  • Etika
  • Vállalati kultúra
  • Változás menedzsment
  • Stratégia menedzsment
  • Szervezetfejlesztés
A képzések módszere
  • Csoportos előadás személtető anyagokkal
  • Csoportos és kiscsoportos konzultáció, irányított beszélgetés, mediáció
  • Interaktív, szituációs és tematikus gyakorlatok
  • Kérdőívek
A képzés során megszerezhető kompetenciák
  • A külső ügyfélkörrel való kooperációhoz szükséges alapkészségek ismerete, alkalmazása.
  • Együttműködési hajlandóság.
  • Megfelelő kommunikáció az érintettek körében.
  • A munkakör feladatvégzésében használt fogalmak tisztázottsága.
  • A munkaköri feladatok közötti kompetencia határok és felelősség meghatározása.
  • Etikai alapszabályok ismerete.
Eredmények:
  • Növekszik az egymás munkájáról szerzett ismeret
  • Az együttműködés során fejlődik a kooperativitás
  • Fejlődik a személyes kompetencia ismerete és a felelősségérzet
  • Változik a munkahelyi problémák konfrontálásának készsége
  • Javul a kommunikációs készség, az asszertív viselkedés
  • Megértésre kerülnek a konfliktus helyzetek összetevői
  • Fejlődik a konfliktuskezelési képesség
  • Nagyobb megértés az etika és erkölcs fogalomkörében és alkalmazásában
  • Erősödik a lojalitás egymáshoz és a vállalathoz
  • Motiváltabbá válnak a résztvevők a munkájuk végzésében